Середа, 22.11.2017, 01:42
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Конспект заняття з фізичної культури ігрового типу для дітей молодшого дошкільного віку | Реєстрація | Вхід
Пошук
Search filter
Меню сайту
Вхід на сайт
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Технологічне портфоліо вихователя дошкільного навчального закладу

    ЗАНЯТТЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ІГРОВОГО ТИПУ

                                     для дітей молодшого дошкільного віку                          

      ТРАНСПОРТ

     

               Мета: учити дітей ходити і бігати у колоні по одному, парами, кидати м’яч угору, не ловлячи його.

        Розвивати спритність, швидкість, рівновагу, орієнтування у просторі, бути уважним.

                                                  Хід заняття

    І. Підготовча частина.

         1. Рухлива гра середньої рухливості «Потяг» - ходьба і біг у колоні по одному.

         Зміст гри: діти стають у колону по одному. Перша дитина – паровоз, інші діти – вагончики. Вихователь дає гудок – і потяг починає рухатися вперед спочатку повільно, потім швидше, переходячи на біг. Після слів вихователя «Потяг під’їжджає до станції» діти поступово уповільнюють рух – потяг зупиняється. Вихователь пропонує усім вийти з потягу і пограти на полянці. За сигналом вихователя діти збираються у колону – і потяг починає рухатися.

     

    ІІ. Основна частина.

    1. Рухлива гра середньої рухливості «Таксі» - ходьба, біг.

         Зміст гри: діти удвох (один за одним) стають усередину великого обруча. Перша дитина – водій таксі, друга – пасажир. Діти їздять то повільно, то швидше по усій залі (майданчику). Через деякий час міняються місцями.

    Вихователь дає сигнали зупинятися , мінятися місцями, прискорювати рух.

    1. Рухлива гра середньої рухливості «Трамвай» - ходьба, біг.

         Зміст гри: діти шикуються парами одна за одною, у парах тримають один одного за руку. Вільними руками вони тримаються за мотузку, кінці якої зв’язані, тобто одні діти тримаються за мотузку лівою рукою, інші правою рукою. Це трамвай. Вихователь стоїть збоку, тримає у руці три прапорці: зелений, жовтий, червоний. Він пояснює дітям, що на зелений сигнал трамвай рухається, на жовтий уповільнює хід, на червоний – зупиняється.

    Можна виходити на зупинках, заходити у трамвай, піднімаючи мотузку.

    1. Рухлива гра середньої рухливості «Літаки» - біг.

         Зміст гри: діти-льотчики сидять на стільцях або стоять у шерензі з однієї сторони зали. Вихователь каже: «До польоту приготуватися, завести мотори!» Діти виконують обертальні рухи  руками і вимовляють звук р-р-р-р-р-р. За словами вихователя «Літаки полетіли!» відводять руки в сторони, як крила у літака, і бігають у різних напрямах. На слова «Літаки на посадку!» діти повертаються на свої місця.

         5. Рухлива гра середньої рухливості «Ракети» - кидання м’яча угору, не ловлячи його.

         Зміст гри: діти стоять шеренгою. Кожній дитині дати м’яч. До м’яча прикріплена смужечка з різного кольорового гофрированого паперу. Цей м’яч із смужечкою і зветься ракетою.

        Вихователь говорить: «Раз, два, три – ракети злітають». Усі діти підкидають м’ячі угору. Після цього діти підбирають м’ячі, гра повторюється.

     

    ІІІ. Заключна частина.

         Діти шикуються у колону, кладуть один одному руки на пояс і йдуть по залу, промовляючи за вихователем слова: «Паровоз гудок дав – і вагончики помчав. Чух-чух-чух, чух-чух-чух – я далеко вас помчу!»

                                          КАЗКА   «КОЛОБОК»   

         

         Мета: удосконалювати навички ходьби, бігу, стрибків, повзання.

         Розвивати спритність, швидкість, рівновагу,орієнтування у просторі.

                                                   Хід заняття   

    І. Підготовча частина.

        1. Рухлива гра середньої рухливості «Зайчик біленький»  -  ходьба. стрибки.

         Зміст гри: діти стоять у колі. Посередині кола сидить одна дитина – зайчик. Вихователь каже: Зайчику біленький,

                                  Зайчику маленький,

                                  Вийди з нами погуляти,

                                  Будем весело стрибати:

                                  Стриб, стриб, стриб

        На останні слова усі діти і зайчик, стоячи на місці, стрибають на обох ногах.

         На слова вихователя: 

                                         Зайчик. тихо пострибай,

                                         Кого хочеш, вибирай!

    Дитина-зайчик стрибає до будь-кого із дітей, що стоять у колі, і вони міняються місцями. Гра повторюється.

     

    ІІ. Основна частина.

    1. Рухлива гра середньої рухливості «Вовк і козенята» - стрибки, біг.

         Зміст гри: діти ходять по залі, вихователь промовляє слова, діти роблять рухи  за відповідними словами:

                                         Добре козенятам

                                         На лужку стрибають,

                                         Гратись, борюкатись,

                                         Ріжки наставляють.

        Діти підстрибують, піднімають пальці рук до лоба, ніби-то ріжки.

                                          Грається малеча…

                                          І дзвінке

                                          Всюди, всюди:

                                          Ме-ке-ке.

         Діти, стоячи, кричать все дужче і дужче (3-4 рази)  «Ме-ке-ке».

         Вихователь:

                                          Кізоньки, не можна так галасувати,

                                          Сірий вовк почує,

                                          Може упіймати.

         Діти присідають і прислухаються. Вихователь продовжує:

                                         Десь близько ходить

                                         Вовк-хижак.

                                         Клацає зубами він отак.

        З’являється вовк (вихователь)  і проходить близько від дітей. На останні слова «Клацає зубами» діти встають, а вовк удає, що їх ловить. Гра повторюється.

    1. Рухлива гра середньої рухливості «Ведмежата» - повзання.

         Зміст гри: діти зображують ведмежат.  Із положення на високих карачках діти повзають по прямій, між предметами.

    1. Рухлива гра «Колобки і лисички» -  біг.

         Зміст гри: дітей поділяють на дві підгрупи: колобків і лисичок. Колобки стають кожен у обруч на одній стороні зали, лисички стають кожен у обруч  на іншій стороні зали. На слова: «Колобки! Лисички!» діти повинні помінятися місцями-будиночками, тобто перебігти з однієї сторони зали на іншу.

     

    ІІІ. Заключна частина.

       Діти сидять на підлозі, вихователь пропонує виконати гімнастику для пальчиків (показати пальчиками колобка, зайчика, ведмедика, лисичку).

                                            ДОМАШНІ ТВАРИНИ

              Мета: удосконалювати навички ходьби, бігу, підлізання, стрибків.

         Розвивати спритність, швидкість, рівновагу, орієнтування у просторі.  

                                                 Хід заняття

    І. Підготовча частина.

        1. Рухлива гра середньої рухливості «Конячки» - ходьба, біг.

         Зміст гри: одна дитина зображує конячку, інша – їздового. Їздовий запрягає конячку (надіває на неї віжки – коротка мотузка чи скакалка). Конячка біжить, куди їй вказує їздовий.

         Після повернення додому їздовий годує та чистить конячку. Потім діти міняються ролями і знов вирушають у дорогу.

        2.Рухлива гра середньої рухливості «Коза рогата» - ходьба, біг.

    Зміст гри: вихователь зображує козу, виставивши біля голови вказівні пальці, як ріжки, примовляючи:

                               Іде коза рогата за малими хлоп’ятами

                               Ніжками топ-топ, очками хлоп-хлоп.

                               Хто каші не їсть, молока не п’є –

                               Того ріжками заколю, заколю!

         Після цих слів діти тікають у свої будиночки (обручі) або за лінію. Гра повторюється.

    ІІ. Основна частина.

    1. Рухлива гра середньої рухливості «Квочка і курчата» - ходьба, біг, підлізання.

         Зміст гри: діти зображують курчат, вихователь – квочку. На одній стороні зали (майданчика) огороджується місце (мотузка натягується на висоті 50 см від рівня підлоги) – це будиночок, в якому живуть квочка з курчатами. Першою виходить із будиночка квочка,  вона шукає їжу. Потім кличе курчат: «Ко-ко-ко!». Вони підлізають під мотузку, біжать до квочки і разом з нею гуляють по залі, клюють зернятка, п’ють водичку. Вихователь каже: «Велика пташка!» - курчата біжать додому. Гра повторюється.

    1. Рухлива гра середньої рухливості  «Каченята і собачка» - ходьба, біг.                             

         Зміст гри: мама-качка (вихователь) просить каченяток (дітей) підійти до неї. Вони йдуть до водички вчитися плавати. Підходять до ставка (кругла мотузка). Діти імітують рухи каченят, промовляючи за вихователем слова:

                                          Рано-вранці, враночку

                                          Вийшла мама-качечка

                                          Учить каченят.

                                          Пливіть, мої каченяточка,

                                          Плавненько в ряд.

         З’являється собачка (інший вихователь), підбігає до ставка, а каченята усі ховаються під крилом у мами-качки. Собачка нікого не піймав, та й пішов геть.  Коли собачка знову з’являється, мама-качка каже:

                                         Ти, собачко, не лякай!

                                         Каченяток не кусай!

                                         Краще з нами, ти, пограй!

        Собачка підходить до каченят і разом з ними грає, бігає, кружляє.

    1. Рухлива гра великої рухливості «Миші і кіт» - біг.

         Зміст гри: діти сидять на стільцях з одного боку зали (майданчика). Це миші сидять у своїх нірках. Збоку сидить кіт, він засинає, а миші у цей час біжать до комори (заздалегідь визначене місце). Кіт прокидається і починає ловити мишей. Миші швидко повертаються на свої місця.   

      ІІІ. Заключна частина.

    1. Рухлива гра малої рухливості «Злови комара» - підстрибування.

         Зміст гри: діти стоять у колі, на відстані витягнутих рук. Вихователь у середині кола, він тримає у руках прутик (завдовжки 1 м) з прив’язаним на шнурку картонним комаром. Коли комар літає над головами, діти підстрибують на обох ногах, намагаючись піймати його обома руками, на місці.  

                         

    Хостинг від uCozCopyright MyCorp © 2017