Понеділок, 16.07.2018, 03:49
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Нетрадиційні форми роботи з педагогами з проблеми організації ігрової діяльності дітей дошкільного в | Реєстрація | Вхід
Пошук
Search filter
Меню сайту
Вхід на сайт
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 20
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Технологічне портфоліо вихователя дошкільного навчального закладу

    Нетрадиційні форми роботи з педагогами з проблеми організації ігрової діяльності дітей дошкільного віку

     

    Брейн-ринг для вихователів ДНЗ

    «Дидактична гра – як основний засіб навчання дошкільників»

    Мета:

            ▪ розвивати творчий потенціал педагогів, їх компетентності з питання;

            ▪ активізувати розумову і креативну діяльність вихователів.

    Обладнання:

    Картки з цифрами,  кросворд,  іграшки для складання дидактичної гри.

    Хід брейн-рингу

    Вихователь-методист: Шановні  педагоги сьогодні ми проведемо брейн-ринг під час якого кожен з вас матиме змогу продемонструвати свою компетентність з питання «Дидактична гра - як основний засіб навчання дошкільників». Для цього вам слід об’єднатися у дві команди. за допомогою картки з цифрами (вихователі дістають з кошика картки і розподіляються на дві команди).

    Оцінювати виступи команд буде журі (вихователь-методист представляє членів журі). Правильна відповідь оцінюється одним балом.

    Вихователь-методист: Команди готові, починаємо наш брейн-ринг. Перше завдання – вам необхідно вигадати назву для ваших команд.

     

    Конкурс 1.  «Розминка»

    Вихователь-методист: кожній команді пропонується по 4 запитання, на які потрібно відповісти швидко і правильно. Команди відповідають по черзі. Якщо команда дає неправильну відповідь на запитання, право відповісти на нього надається команді суперників. Починаймо!

    Запитання до команд:

    1. Що таке дидактична гра?

    2. Функції дидактичної гри.

    3. Структура дидактичної гри.

    4. Роль дидактичної гри у навчанні дитини.

    5. Види дидактичних ігор.

    6.Особливості проведення дидактичної гри в молодшій групі.

    7. Особливості проведення дидактичної гри в середній групі.

    8. Особливості проведення дидактичної гри в старшій групі.

     

     

    Конкурс 2. Гра «Вгадай назву гри за описом»

    Вихователь-методист: Зараз я вам зачитаю опис ігор, а команда яка швидше зрозуміє що це за гра, дзвонить у дзвіночок і відповідає. Якщо відповідь правильна, то команді нараховується 1 бал, якщо ні то право відповіді передається іншій команді.

     

    1. Вихователь пропонує дітям по черзі підійти до столу і взяти один овоч або фрукт, назвати його, визначити, де він росте та відповідно покласти на макет городу або повісити на макет дерева. Наприклад: дитина бере яблуко і розповідає: «Це яблуко, воно росте в саду на дереві», потім підходить до макета дерева і вішає вирізаний фрукт на нього. (Що де росте?)

     

    2. Вихователь пропонує дітям «погодувати» тварин на подвір’ї бабусі Одарки. Вихователь викликає дітей парами. Одна дитина називає тварину і виставляє її на фланелеграф, а друга — шукає для неї їжу, ставить картину поруч із твариною.  (Хто що їсть?)

     

    3. Вихователь виставляє іграшки на стіл, запитує: хто це, де живе, як кричить. (Хто як кричить?)

     

    4. Вихователь пропонує дітям допомогти свійським тваринками. Необхідно знайти малят, які загубилися. Діти працюють парами.

     Одна дитина бере тварину, друга шукає. Діти повинні назвати тварину та її дитинча. (Де чия мама?)

     

    5.Вихователь пропонує дітям узяти іграшку, назвати її та «оселити» її там, де вона живе. Якщо це дика тварина, то дитина ставить іграшку біля ялинок, а якщо свійська — біля будинку бабусі. (Дикі та свійські тварини)

     

    6. Вихователь пропонує дітям обрати серед іграшкових тварин тільки ті, які живуть у лісі. (Хто в лісі живе?)

     

    Конкурс 3. «Вигадай дидактичну гру з героєм»

     

    Вихователь-методист:  У мішечку є різні іграшки. Кожна команда витягає іграшку, і повинна з цим героєм вигадати дидактичну гру.

     (іграшки: зайчик, яблуко, машинка, пірамідка)

    Вихователі витягають по іграшці на команду і складають гру. Більш оригінальна гра дає команді 3 бали, менш оригінальна 1 бал.

     

    Вихователь-методист:  Ось і добігає кінця наш брейн-ринг. Тож надаємо слово поважному журі для визначення переможця.

     

    Хостинг від uCozCopyright MyCorp © 2018