1. «Будинок, сім'я»
Завдання: Спонукати дітей творчо відтворювати в іграх побут родини. Удосконалювати вміння самостійно створювати для задуманого сюжету ігрову обстановку. Розкривати моральну сутність діяльності дорослих людей: відповідальне ставлення до своїх обов'язків, взаємодопомога і колективний характер праці.
Ролі: мама, тато, діти, бабуся, дідусь.
Ігрові дії: Ігрові проблемні ситуації: « Коли мами і тата немає вдома »
(турбота про молодших, виконання посильної домашньої роботи), «Ми готуємося до свята» (спільні справи з родиною), «Зустрічаємо гостей» (правила прийому гостей), «Наш вихідний день» та ін. Вносити в гру елементи праці: прання лялькової білизни, прасування одягу, прибирання приміщення. По ходу гри підбирати, міняти іграшки, предмети,створювати ігрову обстановку за допомогою різноманітного підсобного матеріалу, використовувати власні саморобки, застосовувати природний матеріал.
Попередня робота: Читання оповідання В. Осєєвої «Чарівне слово » і подальша бесіда. Завдання дітям: дізнатися вдома про працю батьків. Бесіда про працю батьків з використанням ілюстрованого матеріалу. Створення альбому «Наші тата і мами працюють». Розглядання сімейних фотографій. Складання дітьми оповідань на тему «Як я живу вдома». Бесіда на тему « Як я допомагаю дорослим» за участю Петрушки. Виготовлення з дітьми атрибутів до гри.
Ігровий матеріал: предмети домашнього вжитку, ляльки.