Середа, 13.12.2017, 04:27
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Конспект інтегрованого заняття для старшої групи "Зимуючі птахи" | Реєстрація | Вхід
Пошук
Search filter
Меню сайту
Вхід на сайт
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 15
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Технологічне портфоліо вихователя дошкільного навчального закладу

    Конспект інтегрованого заняття

    (старша група 5 років)

    (ознайомлення з природою, малювання, математика)

    Тема: Зимуючі птахи

    Мета: продовжувати формувати уявлення дітей про зимні зміни у природі; узагальнювати і систематизувати знання про птахів; розвивати пізнавальний інтерес до вивчення природи рідного краю, продовжувати вчити дітей вирізувати силуети природи;  виховувати бажання спостерігати за природою і дбайливо ставитися до неї.

    Матеріали: демонстраційний: зображення птахів (зимуючих і перелітних), макети птахів для сюрпризного моменту, годівничка; ватман із зображенням гілки; роздатковий: картки з цифрами і олівці для дидактичної гри «Нагодуємо пташок», картинки для складання групками, заготовки птахів із  паперу, пензлики і підставки, фарби гуаш.

     

    Організаційний момент:  діти сідають півколом.

    Хід заняття:

    • Дітки, яка пора року настала? (зима)
    • Так, правильно. А взимку на дворі тепло чи холодно?
    • А як ви думаєте, якщо надворі холодно, то птахам буде легко вижити?
    • Правильно, дітки їм буде дуже важко.
    • А хто мені скаже, чому? (бо взимку нічого не росте і їм дуже важко знайти їжу).
    • Птахи хоч і готуються до зими, але цих запасу харчів дуже мало, щоб прожити всю зиму.
    • Дітки, я сьогодні вранці, поставила на підвіконня годівничку. А потім дивлюся на годівничку, а там синичка і снігур. Синичка мені сказала, що прилетіла до нас з самого лісу. Вона здолала дуже довгий і тяжкий шлях, щоб сказати нам, що птахи не можуть собі знайти їжу.
    • Дітки, а хто мені скаже, чому так сталося. (бо холодно, зима, насіння засипане снігом, жучки і личинки глибоко під корою дерев)
    • А снігур дуже просив нашої допомоги. Він сказав, що тільки наші дітки зможуть допомогти птахам взимку.
    • А хто мені скаже, як ми можемо допомогти птахам? ( годівнички)
    • А що ми насиплемо в нашу годівничку? (крихти хлібу, зерно, кашу)
    • А хто знає, яка найулюбленіша їжа синички? (сало)
    • А снігура? (ягідки горобини)
    • Снігур і синичка, дуже раді, що у нас такі розумні дітки, і знаєте як потрібно допомагати птахам взимку.
    • Наші гості дуже хочуть побути на нашому занятті, тому я їх посаджу, нехай спостерігають.
    • А тепер давайте пограємо.

    Дидактична гра « Перелітні і зимуючі птахи»

    • Я вам буду показувати пташку, а ви повинні будете сказати як вона називається. І сказати перелітна вона чи зимуюча.
    • Молодці діти.
    • Ви мабуть вже стомилися, тому трошки відновимо сили.
    • Піднімайтеся з-за столу.
    •  

    Станемо струнко,

    Руки в боки.

    Пострибали як сороки,

    Стрибу, стрибу,

    стрибу, скоки.

    Пострибали як сороки!

     

    • Ось тепер можна в продовжувати далі. Сідайте дітки.
    • А тепер наших гостей потрібно нагодувати. Заодно ми з вами і пограємо. (роздаю картки)

    Дидактична гра « Нагодуємо пташок»

    • Робота з роздавальним матеріалом
    •  Я вам роздала картки і олівці.
    • У  порожньому  віконечку  ви повинні  намалювати  стільки  зернят,  щоб  їх кількість відповідала цифрі, яка стоїть зліва.
    • Молодці, добре попрацювали.
    • Пташки дуже вдячні вам за те, що ви їх не залишили голодними.

     

    Дидактична гра «Збери картинку»

    • Дітки у мене є дуже цікаві картинки з птахами, але вони розрізані на частини для того щоб дізнатися, хто намальований на цих картинках частинки потрібно скласти у цілу картинку.

    Гра проводиться в групах. Дітям роздаю розрізані на шматочки малюнки птахів на годівниці. Вони складають картинку. Після того, як робота завершена, діти з кожної групи говорять хто у них зображений на картинці.

    • Молодці діти, ви добре попрацювали.

     

    Роздаю фарби, пензлики, воду, підкладки, заготовки.

     

    • Дітки, а зараз нас чекає дуже цікава робота. Ми будемо для наших гостей синички і снігура робити друзів.
    • Я вам роздаю ось таких пташок, але як бачите, вони всі однакові. Але ж ми з вами знаємо, що є дуже багато різних пташок. Для цього ми їх розмалюємо. Ми можемо зробити і синичку, і снігура, і горобця, а може хтось хоче зробити ще якусь пташку.
    • Я вам зараз покажу, як можна зробити пташку, це буде прикладом.
    • Дітки, після того, як ви всі зробите пташок, ми їх посадимо на гілки.

     

    Показую як розмалювати  заготовку, нагадую, як правильно, як набирати фарбу пензликом, промивати його, і т. д.

    Діти приступають до роботи. Я контролюю її  виконання.  Допомагаю у разі потреби.

    По закінченню роботи підписую пташок і приклеюю їх до заздалегідь приготованого ватману з гілками

     

    • Ой, які чудові пташки у нас вийшли. Наші гості синичка і снігур дуже раді новим друзям.
    • Дітки, а ще я приготувала крихти хліба, зерно, сало і горобину. І коли ми підемо на прогулянку, то повісимо годівничку і туди покладемо гостинці для птахів.
    • Дітки, а тепер давайте попрощаємося з нашими гостями синичкою і снігуром.  Бувайте. Щасливої вам дороги! (ставлю годівничку на підвіконня)

     

     

    Хостинг від uCozCopyright MyCorp © 2017