Гра - імітація «КІМНАТНА РОСЛИНА».
Мета: Розвивати вміння дітей входити в образ рослини, виконувати імітаційні дії, сприяти розвитку екологічної емпатії .
Прийшовши в групу після вихідного дня, діти бачать кімнатну рослину, у якої повялі листочки. Дорослий звертає увагу дітей на неї і питає : "Що це з нашою квіточкою ? " ( Відповіді дітей. ) " Цікаво, що відчуває наша рослина ? Який у неї настрій ? "( Відповіді дітей. )
"Давайте поллємо її і подивимося, чи зміниться у неї настрій". Після прогулянки звертаємо увагу на нашу рослину, листочки її піднялися, заблищали. " Чи змінився настрій у квіточки? Що вона зараз відчуває? (Відповіді дітей.) Запропонувати дітям показати, яка квітка була вранці (імітація) і яка вона стала після того, як ми її полили (імітація) . Вихователь відзначає дітей, які найбільш вдало зображують стан, настрій рослини.
Звернути увагу на те, що від нашого догляду за рослинами залежить її стан , настрій.