Спортивна розвага
для дітей середньої групи
«Котик спішить додому»
Мета розваги: ознайомити дітей з новим рухом – ходьба «змійкою» через перешкоди, закріпити вміння дітей якісно виконувати загально-розвивальні вправи на рівновагу та основні рухи: стрибки, лазіння, перелізання, формувати у дітей уміння орієнтуватися на території дитячогосадка за допомогою умовних орієнтирів, ввести до словника малят нові терміни і поняття: мандрівник, турист, перешкоди, похід, орієнтир, маршрут, розвивати спостережливість, уважність, фізичні якості, виховувати інтерес до цікавих мандрівок і об’єктів живої природи, дбайливе ставлення до природи.
Матеріал: іграшковий котик, спортивне обладнання, іграшковий будиночок, аудіозапис музики до рухливої гри.
Хід розваги:
Проводиться на території дитячого садка і на спортивному майданчику.
- Ой , дивіться, діти, хто сидить у травичці і вуркоче. Як ви гадаєте хто це?
- Так , це котик. А хочете дізнатися чому він тут сидить, що з ним
трапилося? Давайте перенесемося у казку і дізнаємося!
Починається казка.
Жив собі котик. Він був великим мандрівником, можна навіть сказати туристом, адже охоче всюди мандрував. Одного разу він вирушив у мандрівку. Давайте уявимо себе котиками і помандруємо разом з ним.
1. Йшов він, йшов (ходьба звичайним кроком). І знайшов клубочок на
дорозі, а він такий важкий і великий, що котик аж присів (ходьба напівприсядки)
2. Побачив метелика і тихенько підкрадається (ходьба на носочках)
3. Метелик злякався, пурхнув і полетів, котик почав наздоганяти його (біг)
4. Доки біг за метеликом не помітив як потрапив на велику галявину (спортмайданчик)
- Давайте зробимо велику галявину (діти утворюють коло)
1. Уже метелик полетів далеко, і котик потягнувся до сонця (піднімання рук догори, 5-6 разів)
2. Аж раптом котик помітив, що відбіг далеко від будиночку, його вже не видно, він почав роздивлятися довкола (повороти тулуба, 4-5 разів)
3. Котик присідає до травички і шукає там сліди (присідання, 5-6 разів)
4. Котику залоскотала носик травинка, а то виявився коник стрибунець, який почав стрибати (стрибки на місці 1-2 хв)
Мандрівник ще більше віддалився від будиночка. Давайте разом допоможемо йому його знайти.
Вирушаємо в дорогу:
1. По звивистій стежинці пробіжимося (біг лабіринтом)
2. Перехід через камінчики
3. Піднімемося на гору і подивимося чи не видно будиночка (лазіння по драбинці)
4. Перейдемо через річку по місточку (ходьба по колоді)
5. Обійдемо калюжі (обручі –ходьба «змійкою»)
Не побачив котик свого дому і повернувся назад (у зворотному напрямку).
- Діти, котик згадав, що дорогою сюди він бачив дві ялинки. А хто знає де в нас в садочку ростуть ялинки. Це буде нашим орієнтиром. Підемо цією стежинкою. Ще котик йшов через калиновий гай.
- Ми йдемо у правильному напрямку. Нам потрібно знайти великий пеньок. А ось і він! Там будиночок!
Котик дуже вдячний вам і пропонує пограти в гру «Кіт і миші».
Після цього проводиться підсумкова бесіда, а потім вихователь разом з дітьми оцінює діяльність кожної дитини на занятті.