Середа, 13.12.2017, 04:29
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Алгоритм проектування розвивального середовища дошкільного навчального закладу засобами Smart-технол | Реєстрація | Вхід
Пошук
Search filter
Меню сайту
Вхід на сайт
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 15
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Технологічне портфоліо вихователя дошкільного навчального закладу

    Алгоритм проектування розвивального середовища дошкільного навчального закладу засобами Smart-технологій

    1) розробка майбутнього проекту вихователем дітей дошкільного віку та створення схеми проектної діяльності вихователя передбачає здійснення послідовності кроків:

    а) визначення змісту проектування - цілі його реалізації в дошкільному навчальному закладі,  визначення необхідних форм, методів і засобів проектування розвивального середовища дошкільного навчального закладу;

    б) визначення вихователем основних напрямів проектної  діяльності, що дозволяє інноваційно оновити існуючі компоненти розвивального середовища;

    в) пошук нових форм, методів та засобів необхідних для успішного проектування розвивального середовища дошкільного навчального закладу;

    г) обґрунтоване прогнозування вихователем дошкільного навчального закладу результатів проектної діяльності.

    2) програмування видів проектної діяльності в їх логічній і часовій послідовності:

    а) опис і аналіз практичних проблем і протиріч, які можливо вирішити під час проектування розвивального середовища дошкільного навчального закладу та визначення конкретних способів вирішення окресленого кола практичних проблем;

    б) створення схеми взаємозв’язків діяльності вихователя дошкільного навчального закладу у процесі проектування розвивального середовища дошкільного навчального закладу;

    в) виявлення в рамках окремих об'ємних діяльностей блоків конкретних видів робіт, розподілених у їх часовій послідовності, зі своїми ресурсними витратами і засобами реалізації;

    г) прогнозування результатів впливу проектування розвивального середовища дошкільного навчального закладу на дітей дошкільного віку;

    д) визначення необхідних ресурсів усіх видів робіт під час проектування розвивального середовища дошкільного навчального закладу.

    3) поетапність дій щодо проектування розвивального середовища дошкільного навчального закладу.

     

    На відео представлено приклад спроектованого розвивального середовища дошкільного навчального закладу 

    засобами Smart-технологій за поданим алгоритмом.

     

    Хостинг від uCozCopyright MyCorp © 2017