7. «Цирк»
Завдання: закріплювати уявлення дітей про заклади культури, правила поведінки в громадських місцях; закріплювати знання про цирк і його працівників.
Ролі: білетери, працівники буфету, директор цирку, артисти (клоуни, дресирувальник, фокусник, акробат та ін.)
Ігрові дії: Купівля квитків, прихід в цирк. Купівля атрибутів. Підготовка артистів до вистави, складання програми . Циркова вистава з антрактом. Фотографування .
Попередня робота: Розгляд ілюстрацій про цирк. Бесіда про особисті враження дітей від відвідування цирку. Екскурсія в цирк. Читання творів
«Дівчинка на кулі» В. Драгунського , «Цирк» С.Маршака. Виготовлення атрибутів для гри (квитки, програмки, афіші, гірлянди, прапорці і т.д.)
Ігровий матеріал: афіші, квитки, програмки, елементи костюмів, атрибути (носики, ковпаки, свистульки, мильні бульбашки, «вушка»), гірлянди, прапорці , атрибути для циркових артистів (канати , обручі , кулі , булави), грим, косметичні набори, спецодяг для білетерів, працівників буфету та ін.