Субота, 21.10.2017, 13:20
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Картотека сюжетних ігор для дітей дошкільного віку (середня група) | Реєстрація | Вхід
Пошук
Search filter
Меню сайту
Вхід на сайт
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 12
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Технологічне портфоліо вихователя дошкільного навчального закладу

    Картотека  сюжетних ігор для дітей дошкільного віку (середня група)

     

    1. «Будинок , сім'я»
    2. «Дитячий садок »
    3. « Бібліотека»
    4. «Поліклініка »
    5. «Аптека»
    6. «Будівництво»
    7. «Цирк»
    8. «У кафе »
    9. «Навколосвітня подорож»
    10. « На дорогах міста »
    11. «Ми - спортсмени »

     

    1.  «Будинок , сім'я»

    Завдання: Спонукати дітей творчо відтворювати в іграх побут родини. Удосконалювати вміння самостійно створювати для задуманого сюжету ігрову обстановку. Розкривати моральну сутність діяльності дорослих людей: відповідальне ставлення до своїх обов'язків, взаємодопомога і колективний характер праці.

    Ролі: мама, тато, діти, бабуся, дідусь.

    Ігрові дії: Ігрові проблемні ситуації: « Коли мами і тата немає вдома »

    (турбота про молодших, виконання посильної домашньої роботи), «Ми готуємося до свята» (спільні справи з родиною), «Зустрічаємо гостей» (правила прийому гостей), «Наш вихідний день» та ін. Вносити в гру елементи праці: прання лялькової білизни, прасування одягу, прибирання приміщення. По ходу гри підбирати, міняти іграшки, предмети,створювати ігрову обстановку за допомогою різноманітного підсобного матеріалу, використовувати власні саморобки, застосовувати природний матеріал.

    Попередня робота: Читання оповідання В. Осєєвої «Чарівне слово » і подальша бесіда. Завдання дітям: дізнатися вдома про працю батьків. Бесіда про працю батьків з використанням ілюстрованого матеріалу. Створення альбому «Наші тата і мами працюють». Розглядання сімейних фотографій. Складання дітьми оповідань на тему «Як я живу вдома». Бесіда на тему « Як я допомагаю дорослим» за участю Петрушки. Виготовлення з дітьми атрибутів до гри.

    Ігровий матеріал: предмети домашнього вжитку, ляльки.

                  

    2.  «Дитячий садок »

    Завдання: розширити і закріпити уявлення дітей про зміст трудових дій працівників дитячого садку.

    Ролі: вихователь, помічник вихователя, логопед, завідуюча, кухар, музичний керівник, фізкультурний керівник, медсестра, лікар, діти, батьки.

    Ігрові дії: Вихователь приймає дітей, розмовляє з батьками, проводить ранкову зарядку, заняття, організовує ігри. Помічник вихователя стежить за порядком у групі, надає допомогу вихователю в підготовці до занять, отримує їжу. Логопед займається з дітьми постановкою звуків,  розвитком мовлення. Музичний керівник проводить музичні заняття. Лікар оглядає дітей, слухає, робить призначення. Медсестра зважує, вимірює зріст дітей, робить щеплення, уколи, дає таблетки, перевіряє чистоту груп, кухні. Кухар готує їжу, видає її помічникам вихователя.

    Ігрові ситуації: «Ранковий прийом», «Наші заняття», «На прогулянці»,

     « На музичному занятті », «На фізкультурному занятті », «Огляд лікаря »,

    «Обід в дитячому садку» та ін

    Попередня робота: Спостереження за роботою вихователя, помічника вихователя. Розмова з дітьми про роботу вихователя, помічника вихователя, кухаря, медсестри та ін працівників дитячого садку . Екскурсія - огляд музичної (фізкультурного) зали з подальшою бесідою про роботу музичного керівника (фізкультурного керівника). Екскурсія - огляд мед . кабінету , спостереження за роботою лікаря, бесіди з особистого досвіду дітей. Огляд кухні, бесіда про технічне обладнання, що полегшує працю кухарів на кухні. Гра - драматизація за віршем Н.Забіли «Ясоччин садок» з використанням іграшок . Складання дітьми оповідань на тему «Мій найкращий день у дитячому садку». Показ за допомогою Петрушки сценок на теми «Наше життя в дитячому садку», « Хороший і поганий вчинок» . Підбір та виготовлення іграшок для ролей муз. керівника, кухаря, помічника вихователя , медсестри.

    Ігровий матеріал: ляльки, меблі , іграшковий посуд, набори для прибирання, мед . інструменти, одяг для кухаря, лікаря, медсестри та ін.

     

    3. « Бібліотека»

    Завдання: відображати в грі знання про навколишнє життя, показати соціальну значимість бібліотек; розширювати уявлення про працівників бібліотеки, закріплювати правила поведінки в громадському місці; знайомити з правилами користування книгою; пробуджувати інтерес і любов до книг, виховувати дбайливе до них ставлення.

    Ролі: бібліотекар, читачі.

    Ігрові дії : Оформлення формулярів читачів. Прийом заявок бібліотекарем. Робота з картотекою. Видача книг. Читальний зал.

    Попередня робота: Екскурсія до бібліотеки з подальшою бесідою. Читання твору С. Жупанина «Я - бібліотекар », відкриття « Книжкової майстерні » з ремонту книг. Виготовлення кишеньок в книгах і формулярів. Виставка малюнків за мотивами прочитаних творів.

    Ігровий матеріал: формуляри, книги, картотека.

     

    4. «Поліклініка »

    Завдання: Викликати у дітей інтерес до професії лікаря. Виховувати чуйне, уважне ставлення до хворого, доброту, чуйність, культуру спілкування.

    Ролі: лікар, медсестра, працівник реєстратури, санітарка, хворі.

    Ігрові дії : Хворий йде в реєстратуру, бере талон до лікаря, йде на прийом. Лікар приймає хворих, уважно вислуховує їхні скарги, задає питання, прослуховує фонендоскопом, вимірює тиск, дивиться горло, робить призначення. Медсестра виписує рецепт, лікар підписує. Хворий йде в процедурний кабінет. Медсестра робить уколи, перев'язує ранки, змащує маззю і т.д. Санітарка прибирає кабінет, змінює рушник.

    Ігрові ситуації: «На прийомі у ЛОРа», «На прийомі у хірурга», «На прийомі у окуліста» та ін.

    Попередня робота: Екскурсія в медичний кабінет дитячого садка. Спостереження за роботою лікаря (прослуховує фонендоскопом , дивиться горло, задає питання). Слухання казки К. Чуковського «Лікар Айболить». Екскурсія до дитячої поліклініки. Читання літ. твору Н. Забіла «Ясочка застудилася». Розглядання медичних інструментів (фонендоскоп, шпатель, термометр, тонометр, пінцет і ін ). Дидактична гра «Ясочка застудилася». Розмова з дітьми про роботу лікаря, медсестри. Розгляд ілюстрацій про лікаря, медсестри. Ліплення «Подарунок для хворої Ясочки». Виготовлення з дітьми атрибутів до гри із залученням батьків (халати, шапки, рецепти, медичні картки, талони і т.д.)

    Ігровий матеріал: халати, шапки, олівець і папір для рецептів , фонендоскоп, тонометр, градусник, вата, бинт, пінцет, ножиці, губка, шприц, мазі, таблетки, порошки і т.д.

     

    5. «Аптека»

    Завдання: викликати у дітей інтерес до професії фармацевта; виховувати чуйне, уважне ставлення до хворого, доброту, чуйність, культуру спілкування.

    Ролі : водій, працівники аптеки ( фармацевти )

    Ігрові дії: Водій привозить в аптеку ліки. Працівники аптеки розкладають їх на полицях. Люди приходять в аптеку за ліками. У рецептурному відділі відпускають ліки за рецептами лікарів. Тут роблять мікстури, мазі, краплі. Деякі відвідувачі говорять про свої проблеми і запитують, які ліки краще купити, аптекар радить . У фітовідділі продають лікарські трави, збори.

    Попередня робота: Екскурсія в медичний кабінет дитячого садка. Екскурсія в аптеку. Розмова з дітьми про проведені екскурсії . Слухання казки К. Чуковського «Лікар Айболить ». Читання літ. твору : Н. Забіла «Ясочка застудилася» Розглядання медичних інструментів (фонендоскоп, шпатель, термометр, тонометр, пінцет та ін.) Дидактична гра «Ясочка застудилася ». Розглядання набору листівок «Лікарські рослини». Розглядання лікарських рослин на ділянці дитячого садку, на лузі, у лісі. Загадки про лікарські рослини. Виготовлення з дітьми атрибутів до гри із залученням батьків (халати, шапки, рецепти, мікстури)

    Ігровий матеріал: халати, шапки, рецепти, мед . інструменти (пінцет, шпатель, піпетка, фонендоскоп, тонометр, градусник, шприц і т.д.), вата, бинт, мазі, таблетки, порошки, лікарські трави.

     

    6. «Будівництво»

    Завдання: формувати конкретні уявлення про будівництво, його етапи; закріплювати знання про робітничі професії; виховувати повагу до праці будівельників; формувати вміння творчо розвивати сюжет гри.

    Ролі: будівельник, муляр, шофер, вантажник.

    Ігрові дії: Вибір об'єкта будівництва. Вибір будівельного матеріалу, способу його доставки на будівельний майданчик . Будівництво . Дизайн споруди. Здача об'єкту.

    Попередня робота: Екскурсія на будівництво. Бесіда з будівельниками. Читання казки « Теремок». Розгляд картин , ілюстрацій про будівництво та бесіди за змістом. Бесіда про техніку безпеки на будівництві. Малювання на тему «Будівництво дому». Виготовлення атрибутів для ігор.

    Ігровий матеріал : плани будівництва, різні будівельні матеріали, уніформа, каски, інструменти, будівельна техніка, зразки матеріалів , журнали по дизайну, предмети-замінники.

    7. «Цирк»

    Завдання: закріплювати уявлення дітей про заклади культури, правила поведінки в громадських місцях; закріплювати знання про цирк і його працівників.

    Ролі: білетери, працівники буфету, директор цирку, артисти (клоуни, дресирувальник, фокусник, акробат та ін.)

    Ігрові дії: Купівля квитків, прихід в цирк. Купівля атрибутів. Підготовка артистів до вистави, складання програми . Циркова вистава з антрактом. Фотографування .

    Попередня робота: Розгляд ілюстрацій про цирк. Бесіда про особисті враження дітей від відвідування цирку. Екскурсія в цирк. Читання творів

    «Дівчинка на кулі» В. Драгунського , «Цирк» С.Маршака. Виготовлення атрибутів для гри (квитки, програмки, афіші, гірлянди, прапорці і т.д.)

    Ігровий матеріал: афіші, квитки, програмки, елементи костюмів, атрибути (носики, ковпаки, свистульки, мильні бульбашки, «вушка»), гірлянди, прапорці , атрибути для циркових артистів (канати , обручі , кулі , булави), грим, косметичні набори, спецодяг для білетерів, працівників буфету та ін.

     

    8. « У кафе »

    Завдання: вчити культурі поведінки в громадських місцях, вміти виконувати обов'язки кухаря, офіціанта.

    Ігрові дії: у гості до дітей приходить Буратіно. Він познайомився з усіма дітьми, подружився з іншими іграшками. Буратіно вирішує запросив своїх нових друзів у кафе, щоб пригостити їх морозивом. Всі вирушають в кафе. Там їх обслуговують офіціанти. Діти вчаться правильно робити замовлення, дякують за обслуговування.

     Ігровий матеріал: необхідне обладнання для кафе, іграшки - ляльки, гроші.

     

    9. «Навколосвітня подорож»

    Завдання: розширювати кругозір дітей, закріплювати знання про частини світу, різні країни, виховувати бажання подорожувати, дружні взаємини, розширити словниковий запас дітей словами: «капітан» , «подорож навколо світу», «Азія», «Індія», «Європа», «тихий океан».

    Ігрові дії: вихователь пропонує дітям відправитися в кругосвітню подорож на кораблі. За бажанням вибирають дітей на ролі капітана, радиста, матроса.. Закріплюємо знання про те, що роблять на кораблі ці люди - їх права та обов'язки. Корабель пропливає і Африку, і Індію , і інші країни і континенти . Морякам доводиться спритно управляти кораблем , щоб не зіткнутися з айсбергом , впоратися з бурею. Тільки злагоджена робота і дружба допомагають їм впоратися з цим випробуванням .

     Ігровий матеріал: корабель, зроблений з будівельного матеріалу, штурвал, бінокль , карта світу .

    10. « На дорогах міста »

    Завдання: закріпити знання дітей про правила дорожнього руху, познайомити з новою роллю - регулювальник, виховувати витримку, терпіння , увагу на дорозі.

    Ігрові дії: дітям пропонують побудувати гарний будинок - театр. Вибираємо місце для споруди. Але спочатку потрібно перевезти будівельний матеріал в потрібне місце. З цим легко впораються водії на машинах . Діти беруть машини і їдуть за будматеріалом. Але ось невдача - на головних дорогах не працює світлофор . Щоб не було аварії на дорозі, необхідно, щоб рухом машин керував регулювальник . Вибираємо регулювальника . Він стає в коло . В руках у нього червоний і зелений прапорці. Червоний прапорець - «стій», зелений прапорець - «йди». Тепер все буде в порядку. Регулювальник управляє рухом.

     Ігровий матеріал: іграшкові машини, прапорці для регулювальника - червоний і зелений.

     

    11. «Ми - спортсмени »

    Завдання: дати дітям знання про необхідність занять спортом, удосконалювати спортивні навички - ходьби, бігу, метання, лазіння. Розвивати фізичні якості: швидкість, спритність, координацію рухів, окомір, орієнтування в просторі.

    Ігрові дії : вихователь пропонує дітям провести змагання з різних видів спорту . За бажанням дітей вибирають суддів, організаторів змагання. Інші діти - спортсмени . Кожен самостійно вибирає вид спорту, в якому буде змагатися з суперниками. Судді присуджують бали за виконання завдання. Гра закінчується нагородженням переможців.

     Ігровий матеріал: медалі переможцям, рекламний щит для демонстрації кількості зароблених балів, спортивний інвентар - м'ячі, скакалки, кеглі, канат, драбинки, лавки і т. д.

    Хостинг від uCozCopyright MyCorp © 2017